APA:
کپیاسلامیان، حسن. (1397). ارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکرد ارزشیابی دانشجویان. طب و تزکیه، 27(3 )، 190-203. SID. https://sid.ir/paper/34296/fa
Vancouver:
کپیاسلامیان حسن. ارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکرد ارزشیابی دانشجویان. طب و تزکیه[Internet]. 1397؛27(3 ):190-203. Available from: https://sid.ir/paper/34296/fa
IEEE:
کپیحسن اسلامیان، “ارزیابی میزان کاربست مولفه های تدریس اثربخش توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بر اساس رویکرد ارزشیابی دانشجویان،” طب و تزکیه، vol. 27، no. 3 ، pp. 190–203، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/34296/fa