Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

387
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

539
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی برنامه مداخله ای باز آموزی اسنادی بر هیجانات تحصیلی و حل مساله در دانشجویان داروسازی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان

صفحات

 صفحه شروع 36 | صفحه پایان 46

چکیده

 زمینه و هدف: پژوهش حاضر بررسی تاثیر برنامه ی مداخله ای بازآموزی اسنادی بر هیجانات تحصیلی و حل مساله در دانشجویان داروسازی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان بود. روش بررسی: نوع مطالعه آزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه ی آماری تحقیق شامل کلیه ی دانشجویان داروسازی و پرستاری در نیم سال اول سال تحصیل98-1397 بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در دو گروه 36 نفری آزمایش و 36 نفری کنترل جایگزین شدند و برنامه ی آموزشی بازآموزی اسناد در 7 جلسه روی گروه آزمایش اجرا شد. داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه هیجان های دانشگاهی و پرسشنامه حل مساله قبل از شروع مداخله آموزشی و به فاصله یک ماه از آن از افراد هر دو گروه جمع آوری شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش های توصیفی و تحلیل کواریانس در نرم افزار SPSS نسخه 23 انجام شد. یافته ها: تحلیل کواریانس نشان داد برنامه ی آموزشی بازآموزی اسناد بر فرایند حل مساله در سطح معنی داری (05/0

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حجازی، مسعود، کرمی، صغری، وکیلی، محمدمسعود، و احمدی، محمدسعید. (1398). اثربخشی برنامه مداخله ای باز آموزی اسنادی بر هیجانات تحصیلی و حل مساله در دانشجویان داروسازی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 12(35 )، 36-46. SID. https://sid.ir/paper/364419/fa

    Vancouver: کپی

    حجازی مسعود، کرمی صغری، وکیلی محمدمسعود، احمدی محمدسعید. اثربخشی برنامه مداخله ای باز آموزی اسنادی بر هیجانات تحصیلی و حل مساله در دانشجویان داروسازی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1398؛12(35 ):36-46. Available from: https://sid.ir/paper/364419/fa

    IEEE: کپی

    مسعود حجازی، صغری کرمی، محمدمسعود وکیلی، و محمدسعید احمدی، “اثربخشی برنامه مداخله ای باز آموزی اسنادی بر هیجانات تحصیلی و حل مساله در دانشجویان داروسازی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 12، no. 35 ، pp. 36–46، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364419/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا