APA:
کپیبیرامی، منصور. (1392). اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 8(29)، 43-66. SID. https://sid.ir/paper/120291/fa
Vancouver:
کپیبیرامی منصور. اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1392؛8(29):43-66. Available from: https://sid.ir/paper/120291/fa
IEEE:
کپیمنصور بیرامی، “اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 8، no. 29، pp. 43–66، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/120291/fa