مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,166
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,074
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 69

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف طراحی و تبیین مدل وفاداری/هواداری نسبت به برند و تمایل خرید مجدد, و شناسایی عوامل موثر و غیر موثر در میان مصرف کنندگان ایرانی می باشد. سنجش متغیرهای تحقیق از طریق یک پیش آزمون و یک آزمون اصلی و با استفاده از دو پرسشنامه صورت پذیرفت. پس از اطمینان از پایایی و روایی ابزار اندازه گیری, از روش های تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی, پرسشنامه در میان نمونه ای متشکل از 400 نفر از خریداران لوازم صوتی - تصویری در سه بازار اصلی لوازم خانگی توزیع گردید. روش تحقیق حاضر پیمایشی-همبستگی و به طور مشخص مبتنی بر معادلات ساختاری می باشد. سرانجام, مدل جامع وفاداری/هواداری نسبت به برند و تمایل خرید مجدد نشان داد ارزش ادراک شده, کیفیت ادراک شده و ارزش ویژه به عنوان متغیرهای مستقل و رضایتمندی از برند, تعهد مستمر و عاطفی به عنوان متغیرهای میانجی بر روی وفاداری و تمایل به خرید مجدد یک برند تاثیرگذارند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

جلالی، سیدمهدی، خیری، بهرام، و خادم، مژگان. (1390). بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(24)، 59-69. SID. https://sid.ir/paper/151444/fa

Vancouver: کپی

جلالی سیدمهدی، خیری بهرام، خادم مژگان. بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(24):59-69. Available from: https://sid.ir/paper/151444/fa

IEEE: کپی

سیدمهدی جلالی، بهرام خیری، و مژگان خادم، “بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. 24، pp. 59–69، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151444/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا