APA:
کپیجلالی، سیدمهدی، خیری، بهرام، و خادم، مژگان. (1390). بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، 8(24)، 59-69. SID. https://sid.ir/paper/151444/fa
Vancouver:
کپیجلالی سیدمهدی، خیری بهرام، خادم مژگان. بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی). پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)[Internet]. 1390؛8(24):59-69. Available from: https://sid.ir/paper/151444/fa
IEEE:
کپیسیدمهدی جلالی، بهرام خیری، و مژگان خادم، “بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)،” پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)، vol. 8، no. 24، pp. 59–69، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151444/fa