مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,476
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

869
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی (AHP)

صفحات

 صفحه شروع 77 | صفحه پایان 94

چکیده

 هدف: هدف اصلی این تحقیق سنجش عوامل موثر در اجرای موفق راهبرد مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی است. در این تحقیق, عوامل موثر از دیدگاه مشتریان در صنعت بانکداری خصوصی بررسی و اولویت بندی شده است.روش: این تحقیق از لحاظ گردآوری اطلاعات پیمایشی است. در این تحقیق, هشت عامل موثر برای اجرای موفق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی مورد بررسی, سنجش و اولویت بندی قرار گرفته که عبارت اند از: فرهنگ, مدیران ارشد, کارمندان, فناوری, یکپارچه سازی سیستم, سازوکار سازمانی, مشتری مداری, محرک ها و مشوق های کارمندان. هر یک از عوامل موثر هشت گانه, در اجرای موفق مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری, شامل گروهی از مولفه ها نیز هستند.یافته ها: پس از بررسی و ارزیابی عوامل موثر هشت گانه مشخص شد که تمامی آن ها در اجرای موفق راهبرد مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تاثیرگذارند.نتیجه گیری: نتایج آشکار کرد که در بین هشت عامل موثر از دیدگاه مشتریان, عامل محرک ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد, همچنین, عامل مدیران ارشد نیز از نظر آن ها نسبتا ضعیف است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حسن زاده، محمد، و دلیل التجاری، نیلوفر. (1391). سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی (AHP). نظام ها و خدمات اطلاعاتی، 1(4 (پیاپی 4))، 77-94. SID. https://sid.ir/paper/218133/fa

Vancouver: کپی

حسن زاده محمد، دلیل التجاری نیلوفر. سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی (AHP). نظام ها و خدمات اطلاعاتی[Internet]. 1391؛1(4 (پیاپی 4)):77-94. Available from: https://sid.ir/paper/218133/fa

IEEE: کپی

محمد حسن زاده، و نیلوفر دلیل التجاری، “سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی (AHP)،” نظام ها و خدمات اطلاعاتی، vol. 1، no. 4 (پیاپی 4)، pp. 77–94، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218133/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا