APA:
کپیحسن زاده، محمد، و دلیل التجاری، نیلوفر. (1391). سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی (AHP). نظام ها و خدمات اطلاعاتی، 1(4 (پیاپی 4))، 77-94. SID. https://sid.ir/paper/218133/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده محمد، دلیل التجاری نیلوفر. سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی (AHP). نظام ها و خدمات اطلاعاتی[Internet]. 1391؛1(4 (پیاپی 4)):77-94. Available from: https://sid.ir/paper/218133/fa
IEEE:
کپیمحمد حسن زاده، و نیلوفر دلیل التجاری، “سنجش عوامل موثر در اجرای موفق استراتژی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری خصوصی با استفاده از مدل سلسله مراتب تحلیلی (AHP)،” نظام ها و خدمات اطلاعاتی، vol. 1، no. 4 (پیاپی 4)، pp. 77–94، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218133/fa