APA:
کپیقاسمی، پریا، و درزیان عزیزی، عبدالهادی. (1392). بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز. مدیریت بازاریابی، 8(18)، 75-90. SID. https://sid.ir/paper/218839/fa
Vancouver:
کپیقاسمی پریا، درزیان عزیزی عبدالهادی. بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(18):75-90. Available from: https://sid.ir/paper/218839/fa
IEEE:
کپیپریا قاسمی، و عبدالهادی درزیان عزیزی، “بررسی تاثیر برندگرایی بر عملکرد برند و عملکرد مالی شرکت در شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 18، pp. 75–90، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218839/fa