مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,446
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

915
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

4

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 76

چکیده

 صنعت بانکداری به خصوص در بخش بانکداری کوچک و متوسط در تمام دنیا به کسب و کاری کاملا رقابتی تبدیل شده است. با توجه به اینکه محصولات اصلی و واقعی ارایه شده به مشتریان در همه بانک ها کما بیش همسان هستند, نیاز شدید به متمایز سازی از رقبا اجتناب ناپذیر است. یکی از روش هایی که بانک ها می توانند به این هدف دست پیدا کنند, قوت بخشیدن به ارتباط بلند مدت با مشتریان کلیدی و استفاده از جلب اعتماد مشتریان است. در این پژوهش کاربردی پیمایشی, نظرات 304 مشتری کلیدی بانک کارآفرین در مورد عوامل موثر بر افزایش اعتماد آنها نسبت به بانک منظور گردآوری شد. آن گاه, بر اساس داده های جمع آوری شده و با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی, اقدام به طراحی مدل "عوامل موثر بر افزایش اعتماد" مشتریان کلیدی بانک مزبور شد.نتایج نهایی حاصل از تحلیل عاملی داده ها موجب شناسایی و اولویت بندی 10 عامل شد که ارایه مشاوره های مفید, کارکنان, به منزله سازمان, ارایه خدمات مکمل, شهرت و اعتبار سازمان در ذهن مشتریان, آمادگی برای پاسخگویی به مشتریان, فن آوری ها و فرایند های سازمان تجارب قبلی مشتریان برقراری ارتباط صمیمانه با مشتریان, انعطاف پذیری در ارایه خدمات و رسیدگی به شکایت ها.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

امیرشاهی، میراحمد، سیاه تیری، ویدا، و روان بد، فریبا. (1388). شناسایی عوامل موثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران. پژوهش های مدیریت در ایران، 13(4 (پیاپی 64))، 61-76. SID. https://sid.ir/paper/476006/fa

Vancouver: کپی

امیرشاهی میراحمد، سیاه تیری ویدا، روان بد فریبا. شناسایی عوامل موثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1388؛13(4 (پیاپی 64)):61-76. Available from: https://sid.ir/paper/476006/fa

IEEE: کپی

میراحمد امیرشاهی، ویدا سیاه تیری، و فریبا روان بد، “شناسایی عوامل موثر بر ایجاد "اعتماد" در مشتریان کلیدی بانک: مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 13، no. 4 (پیاپی 64)، pp. 61–76، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/476006/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button