APA:
کپیشاه حسینی، محمدعلی، اخلاصی، امیر، و رحمانی، کمال الدین. (1390). ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین، 1(3)، 63-77. SID. https://sid.ir/paper/194688/fa
Vancouver:
کپیشاه حسینی محمدعلی، اخلاصی امیر، رحمانی کمال الدین. ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1390؛1(3):63-77. Available from: https://sid.ir/paper/194688/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی شاه حسینی، امیر اخلاصی، و کمال الدین رحمانی، “ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 1، no. 3، pp. 63–77، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/194688/fa