APA:
کپیروح افزا، معصومه، ادهمی مقدم، فرهاد، و صاحب الزمانی، محمد. (1395). بررسی ارتباط رضایت مندی بیماران و کیفیت خدمات بیمارستانی ارائه شده بر اساس مدل سروکوال SERVQUAL در بیمارستان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی, واحد علوم پزشکی تهران در سال 1394. علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، 26(3)، 173-179. SID. https://sid.ir/paper/98800/fa
Vancouver:
کپیروح افزا معصومه، ادهمی مقدم فرهاد، صاحب الزمانی محمد. بررسی ارتباط رضایت مندی بیماران و کیفیت خدمات بیمارستانی ارائه شده بر اساس مدل سروکوال SERVQUAL در بیمارستان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی, واحد علوم پزشکی تهران در سال 1394. علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی[Internet]. 1395؛26(3):173-179. Available from: https://sid.ir/paper/98800/fa
IEEE:
کپیمعصومه روح افزا، فرهاد ادهمی مقدم، و محمد صاحب الزمانی، “بررسی ارتباط رضایت مندی بیماران و کیفیت خدمات بیمارستانی ارائه شده بر اساس مدل سروکوال SERVQUAL در بیمارستان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی, واحد علوم پزشکی تهران در سال 1394،” علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، vol. 26، no. 3، pp. 173–179، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/98800/fa