APA:
کپیشریفی، اعظم، کاکوجویباری، علی اصغر، و سرمدی، محمدرضا. (1389). مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا. (شنوایی شناسی) auditory and vestibular research، 19(2 (پیاپی 34))، 25-32. SID. https://sid.ir/paper/106227/fa
Vancouver:
کپیشریفی اعظم، کاکوجویباری علی اصغر، سرمدی محمدرضا. مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا. (شنوایی شناسی) auditory and vestibular research[Internet]. 1389؛19(2 (پیاپی 34)):25-32. Available from: https://sid.ir/paper/106227/fa
IEEE:
کپیاعظم شریفی، علی اصغر کاکوجویباری، و محمدرضا سرمدی، “مقایسه سطوح مختلف درک خواندن دانش آموزان کم شنوا و دانش آموزان شنوا،” (شنوایی شناسی) auditory and vestibular research، vol. 19، no. 2 (پیاپی 34)، pp. 25–32، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/106227/fa