APA:
کپیفیروزی، زهرا، کرمی، مرتضی، کارشکی، حسین، و سعیدی رضوانی، محمود. (1392). تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش, رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 10(12 (پیاپی 39))، 36-52. SID. https://sid.ir/paper/127223/fa
Vancouver:
کپیفیروزی زهرا، کرمی مرتضی، کارشکی حسین، سعیدی رضوانی محمود. تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش, رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1392؛10(12 (پیاپی 39)):36-52. Available from: https://sid.ir/paper/127223/fa
IEEE:
کپیزهرا فیروزی، مرتضی کرمی، حسین کارشکی، و محمود سعیدی رضوانی، “تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش, رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 10، no. 12 (پیاپی 39)، pp. 36–52، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127223/fa