Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

754
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

203
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

8

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی - درمانی قزوین

صفحات

 صفحه شروع 64 | صفحه پایان 68

چکیده

 زمینه: یکی از مهم ترین شاخص های کیفیت ارایه خدمات در بخش های مختلف بیمارستانی, میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات ارایه شد ه در آن بخش هاست.هدف: مطالعه به منظور تعیین میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات ارایه شده در بخش های فوریت پزشکی مراکز آموزشی - درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام شد.مواد و روش ها: این مطالعه مقطعی در اردیبهشت و خرداد ماه 1379 در بخش فوریت های پزشکی بیمارستان های بوعلی سینا, قدس, کوثر و شهید رجایی انجام شد. 993 نفر از افرادی که به علل مختلف نیاز به خدمات درمانی فوری داشتند و به این بخش مراجعه کرده بودند از طریق پرسش نامه مورد بررسی قرار گرفتند.یافته ها: در مجموع 98.4% مراجعه کنندگان به بخش های اورژانس از خدمات ارایه شده دراین مراکز راضی بودند.بیشترین میزان رضایت از نحوه ارایه خدمات تخصصی توسط پزشکان و پرستاران و کمترین میزان رضایت از امکانات و هزینه ها بود.نتیجه گیری: میزان رضایت مراجعه کنندگان به بخش های مختلف فوریت های پزشکی در بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی قزوین در حد قابل قبولی بود.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

سرچمی، رامین، و شیخی، محمدرضا. (1380). رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی - درمانی قزوین. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، 5(2 (پیاپی 18))، 64-68. SID. https://sid.ir/paper/421237/fa

Vancouver: کپی

سرچمی رامین، شیخی محمدرضا. رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی - درمانی قزوین. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین[Internet]. 1380؛5(2 (پیاپی 18)):64-68. Available from: https://sid.ir/paper/421237/fa

IEEE: کپی

رامین سرچمی، و محمدرضا شیخی، “رضایت بیماران از کیفیت خدمات ارایه شده در بخش اورژانس مراکز آموزشی - درمانی قزوین،” مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 18)، pp. 64–68، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/421237/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا