APA:
کپیبانشی، محمدرضا، رضایی، ملیحه، شاهرودی، سمیه، ذوالعلی، فرزانه، اخوتی، مریم، و حق دوست، علی اکبر. (1393). کاربرد مدل های چند سطحی خطی و معادلات برآورد تعمیم یافته در ارزشیابی روند کیفیت تدریس استادان در ترم های مختلف. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 11(2)، 196-204. SID. https://sid.ir/paper/510267/fa
Vancouver:
کپیبانشی محمدرضا، رضایی ملیحه، شاهرودی سمیه، ذوالعلی فرزانه، اخوتی مریم، حق دوست علی اکبر. کاربرد مدل های چند سطحی خطی و معادلات برآورد تعمیم یافته در ارزشیابی روند کیفیت تدریس استادان در ترم های مختلف. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1393؛11(2):196-204. Available from: https://sid.ir/paper/510267/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا بانشی، ملیحه رضایی، سمیه شاهرودی، فرزانه ذوالعلی، مریم اخوتی، و علی اکبر حق دوست، “کاربرد مدل های چند سطحی خطی و معادلات برآورد تعمیم یافته در ارزشیابی روند کیفیت تدریس استادان در ترم های مختلف،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 11، no. 2، pp. 196–204، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510267/fa