APA:
کپینریمانی، محمد، عباسی، مسلم، ابوالقاسمی، عباس، و احدی، بتول. (1392). مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 2(4 (پیاپی 7))، 154-176. SID. https://sid.ir/paper/210181/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، عباسی مسلم، ابوالقاسمی عباس، احدی بتول. مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1392؛2(4 (پیاپی 7)):154-176. Available from: https://sid.ir/paper/210181/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، مسلم عباسی، عباس ابوالقاسمی، و بتول احدی، “مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانش آموزان دارای اختلال ریاضی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 154–176، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210181/fa