APA:
کپیرنجبر، محمدجواد، بشرپور، سجاد، صبحی قراملکی، ناصر، و نریمانی، محمد. (1398). مقایسه اثربخشی توان بخشی شناختی-رایانه ای و تمرین های عملی عصب روان شناختی بر بهبود سرعت, صحت و درک خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، 26(12 )، 91-102. SID. https://sid.ir/paper/406245/fa
Vancouver:
کپیرنجبر محمدجواد، بشرپور سجاد، صبحی قراملکی ناصر، نریمانی محمد. مقایسه اثربخشی توان بخشی شناختی-رایانه ای و تمرین های عملی عصب روان شناختی بر بهبود سرعت, صحت و درک خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی. علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)[Internet]. 1398؛26(12 ):91-102. Available from: https://sid.ir/paper/406245/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد رنجبر، سجاد بشرپور، ناصر صبحی قراملکی، و محمد نریمانی، “مقایسه اثربخشی توان بخشی شناختی-رایانه ای و تمرین های عملی عصب روان شناختی بر بهبود سرعت, صحت و درک خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی،” علوم پزشکی رازی (مجله دانشگاه علوم پزشکی ایران)، vol. 26، no. 12 ، pp. 91–102، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/406245/fa