2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
Archive
Year
Issue
Issues
Seminar Article
Download
انگلیسی Version
تحلیل اداراک و عکس العمل بیمه گذاران از عملکرد اخلاقی و ارائه خدمات شرکت های بیمه
گودرزی مرتضی | رفوآ شبنم
همایش بین المللی بیمه و توسعه
Year:
Volume:
Views:
Downloads:
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
More
View 269
بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حس رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری
دلبری رامین | صمدی ملیحه
View 320
بررسی استراتژی محصولات بانک بیمه در تحقق مشتری مداری
صادقی شاهدانی مهدی | محسنی حسین
View 319
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در صنعت بیمه عمر
مهدوی غدیر | عابد مجتبی
View 985
شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور
فرهنگی علی اکبر | معینی حمید
View 866
رتبه بندی شاخص های خرید بیمه های زندگی با رویکرد نیاز محور نمودن محصولات بیمه ای
طیار شاهین | بهادر آزاده | محمدزاده آزاده
View 255
بررسی کیفیت خدمات بیمه اتومبیل در شرکت های بیمه خصوصی با استفاده از مدل جی آی کوال
حقیقی کفاش مهدی | بستگانی بهروز
View 224
تاثیر شفاف سازی اطلاعات و متون و عقود بیمه ای در ارتقای اعتماد عمومی مردم جامعه به صنعت بیمه و نقش آن در ترویج فرهنگ مشتری مداری
ریاحی فر مهدی | معینی حمید
View 295
تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه، به منظور جذب بیمه گذاران
خان محمدی هدی
View 287
عوامل فردی موثر بر پیش بینی رفتار مشتری مداری نمایندگان بیمه در ایران
نیاکان لیلی | تشت زر خشایار
View 230
تاثیر اعتبار برند بر رضایت مشتری، وفاداری بیمه گذاران و تعهد مستمر در یک شرکت بیمه
یاری پور بهادر | حقیقی کفاش مهدی
View 622
تحلیلی بر عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر صنعت بیمه کشور
انصاری احمدرضا | عطاطلب فاطمه | استادرمضان آذین سادات
View 1153
تبیین تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر بی تفاوتی و وفاداری رفتاری مشتریان یک شرکت بیمه در استان قزوین
موذن داوود | شهاب زاده سیدرضا
View 304
بررسی عوامل موثر بر رضایت نمایندگان بیمه
کریمیان مصطفی | ولی نیا سیدآرش | بابایی سمیه
View 514
بررسی رابطه مولفه های فردی نمایندگان بیمه بر رفتار مشتری مدار آنها در شرکت های بیمه
عظیمی سجادی ریحانه
View 301
بررسی ارتباط معیارهای حاکمیت شرکتی و مشتری مداری شرکتهای بیمه
کمالی مهدی | ابراهیمی محمد
View 303
رویکردهای نوین مشتری مداری در ارائه خدمات بیمه ای
موسوی مرادی سیدموسی | بهرامی امیر
View 396
ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان
مظلومی یونس | قربانی علی | مرادی محسن
View 522
بررسی کیفیت خدمات و عوامل موثر بر رضایت مشتریان بیمه های زندگی انفرادی یک شرکت بیمه به روش سروکوال
سعادتی پدرام
View 557
بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بیمه های مهندسی با تاکید بر جذب و نگهداری مشتریان
وهابی سیدمهدی | حیدری عاطفه
View 853
علل نارضایتی بیمه گذاران به هنگام دریافت خسارت در صنعت بیمه
تیموری گیلانده رضا
View 583
حق بر حمایت شدن به مثابه حقوق شهروندی (مبانی نظری و حقوقی نظارت نهاد ناظر بر بیمه های تجاری)
میرقاسمی سیدجواد
View 183
بررسی رابطه شاخصهای مشتری مداری و توانگری مالی در صنعت بیمه
بختیارنصرآبادی حسینعلی
View 497
آسیب شناسی فرآیند پرداخت خسارت مالی در بیمه های اتومبیل با رویکرد افزایش رضایت در مشتریان
نورعلیزاده حمیدرضا | رحمتیان محمدحسین | عزیزنصیری سمانه
View 350
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان
هاشمی فریبا | باقری مکی حسام الدین | نامور احسان
View 862
شناسایی علل نارضایتی بیمه گذاران در صنعت بیمه
سبزی محمود | رشیدی آیدین | رمضانی حمید
View 646
تاثیر اخلاق حرفه ای در جلب اعتماد بیمه گذاران و مشتری مداری شرکت های بیمه
غفوری پریا | حقیقی کفاش مهدی | ابراهیمی محمد
View 695
رابطه بین بازاریابی خدمات و وفاداری مشتریان (از طریق ارزش ادراک شده و رضایت مشتری)
دعایی حبیب اله | جباری راهله
View 505
بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
عباسی ابراهیم | حنیفه زاده لطیف | صفری رزاق
View 405
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای بیمه استان کردستان
پناهی حسین
View 532
شناسایی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان با سطوح مختلف وفاداری
مهدوی غدیر | پیروی نیا فائزه | فرزانه هاله
View 654
تعیین میزان رضایتمندی مشتریان (کشاورزان) کارگزاران خصوصی بیمه کشاورزی در استان مازندران
صحت سعید | گت بابایی جابر | قورچائی حامد
View 369
رویکرد باورمندی چند متغیره به عرضه محصولات جدید بیمه ای به مشتریان کم ریسک
پاینده امیرتیمور | بزرگی صغری
View 247
امکان سنجی استقرار الگوهای رضایت مشتری در صنعت بیمه
صحت سعید | رحمتی نودهی رسول | موسوی سیدسعید
View 816
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی: آینده پیشرو در صنعت بیمه
دهدشتی شاهرخ زهره
View 534
اصول مورد نیاز در استقرار مدیریت روابط با مشتری در صنعت بیمه
ریاحی فر مهدی
View 519
بهبود مشتری مداری در صنعت بیمه: کاربردی از تکنیک گسترش عملکردی کیفیت (QFD)
ماجد وحید | وزیری جلیل | نورالدینی سیدصدرالدین
View 361
نگاهی سیستمی به تاثیر رضایت مشتری در خرید بیمه بدنه اتومبیل
شمس اسفندآبادی زهرا | صفایی سها | سیداصفهانی میرمهدی
View 308
بررسی عوامل زمینه ای و وفاداری به برند بر تصمیم خرید بیمه گذاران اتومبیل در تهران
حسینی سیداحمد
View 270
شناسایی عوامل موثر بر رویگردانی مشتریان در صنعت بیمه
حسین خانی نوشین | حسینی مطلق سیدمهدی | خاکزاربفرویی مرتضی
View 460
تحلیل اثر اعمال تبعیضات قیمتی در حق بیمه پوشش ها بر میزان رضایت مندی بیمه گذاران
مظلومی نادر | سلطانی حامد | چاقری راضیه
View 364
ضرورت و ویژگیهای پیاده سازی الکترونیک مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و انطباق آن در صنعت بیمه
بیانی مجید | جعفری رضا | شفیعی نیک آبادی محسن
View 281
ارائه یک مدل فازی جهت افزایش رضایت مشتری در قالب سیستم های نوین پرداخت خسارت بیمه زندگی
ذوالقدری مسعود | عفتی حبیب
View 536
تجزیه و تحلیل بهینه نیازهای مشتریان بیمه های عمر و پس انداز با مدل کانو
حسن زاده کریم آباد حمیدرضا | کرمی مصیب
View 302
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در تدوین استراتژی مدیریت روابط مشتری در شرکت های بیمه
زارع محمدصادق
View 285
بررسی تاثیر به کارگیری ابزار ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در افزایش تمایل به خرید بیمه های عمر و سرمایه گذاری
مصلح پریسا | بازایی قاسمعلی
View 309
شناسایی و رتبه بندی مولفه های اثر گذار بر توسعه فروش بیمه نامه های تجاری
علی جمال اسمعیل | یعقوبی نورمحمد | سالارزهی حبیب اله
View 323
اهمیت بندی مشخصه های RFM در صنعت بیمه
سجودی شیجانی امید | بوبه رژ آتنا | عبدالوند ندا
View 792
مشتری مداری و بیمه های عمر (با تاکید بر بیمه های عمر و تشکیل سرما)
ضمیری معصوم | روحانی فرامرز
View 495
بررسی رابطه مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (E-CRM)
ابراهیم پور علیرضا | خلیلی مهدی | رحیمیان محمد
View 1663
بررسی نقش مشتری مداری در افزایش وفاداری مشتریان شرکت های بیمه
شاکری حسن | موسوی قیداری سمیه
View 533
طراحی مدل رتبه بندی شرکت های بیمه از نظر مشتری مداری
دقیقی اصلی علیرضا | خامسیان فرزان | بردال زهرا
View 547
تاثیر ساختار سرمایه بر رضایت مندی مشتری در شرکت های بیمه
محسنی حسین
View 330
تعیین و طبقه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل کانو
گهری مهدی
View 614
بررسی تاثیر خستگی عاطفی ناشی از محرک های اجتماعی بر مشتری مداری و عملکرد خدمات
سازگار احمد | احقاقی سیداکبر
View 439
طراحی مدل مناسب جهت بخش بندی بازار مشتریان صنعت بیمه با رویکرد مشتری-مداری
احمدی سولماز
View 801
شناسایی و تحلیل شکایات بیمه ای در رشته بیمه اتومبیل (مطالعه موردی: تجارب جهانی)
انصاری احمدرضا | بهادر آزاده | بردال زهرا
View 262
توسعه استراتژیک منابع انسانی شرکتهای بیمه با رویکرد ارتباط با مشتریان در جهت ارتقاء کیفیت خدمات بیمه ای
مهدوی نیا اسماعیل | رحمتی نودهی رسول
View 305
بررسی تاثیر رضایت کارکنان بر رضایت مندی مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات سروکوال
کریمی جعفری فاطمه | استادرمضان آذین سادات
View 564