APA:
کپیفولادچنگ، محبوبه. (1394). رابطه بین ادراک محیط یادگیری و فرسودگی تحصیلی از طریق واسطه گری ذهن آگاهی: مدل یابی ساختاری. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 12(45)، 61-73. SID. https://sid.ir/paper/101270/fa
Vancouver:
کپیفولادچنگ محبوبه. رابطه بین ادراک محیط یادگیری و فرسودگی تحصیلی از طریق واسطه گری ذهن آگاهی: مدل یابی ساختاری. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1394؛12(45):61-73. Available from: https://sid.ir/paper/101270/fa
IEEE:
کپیمحبوبه فولادچنگ، “رابطه بین ادراک محیط یادگیری و فرسودگی تحصیلی از طریق واسطه گری ذهن آگاهی: مدل یابی ساختاری،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 12، no. 45، pp. 61–73، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101270/fa